Isnin, 6 Februari 2012

~DATE WITH MY LOVER..BUT WITHOUT OUR LOVE(AJIB)~

Assalamualaikum sahabat2......

Hai korang...hari ni aku just nak share kegembiraanku bile dapat jumpa dan berdating dengan kekasih girl aku...best xterkata....persahabatan yang dah lama terjalin xkan pernah pudar walaupon berjauhan...hubungan kami tetap utuh cume kekangan masa yang memisahkan.....hmm today aku nak bagi korang santap mata korang dengan lagat kami berlima tanpa razif yang lebih dikenali dengan ajib....RAZIF ISMAIL.....kami merinduimu....bile kita semua boleh dating lagi dengan awk......huhuhu....

Semalam aku kaget bila tengok along(abang adilah) yang amek kami kat umah...aku sangka ayahnye yang akan hantar...rupanya along...hehehehe...klaka2...dia dah ad kereta....aku yang rasa teruja sebab aku cemburu along dah berani bawa kereta sendiri...dia dah beli kereta baru....lepas ni senang la adik dia nak kemana...hehehehe....dan xlupe juga sahabat2 adik dia yang selalu menyibuk untuk menumpang kemana saje...dan xlupa juga pada ayah si kembar yang sering kami tumpangi...dan juga pada abang pda yang pernah kami tumpang dulu2....kalau masih ingat...hehehe...terima kasih along,pakcik2 dan abg2 pda ye sebab sudi tumpangkan kami...heheheh....

Oke sume dah siap masuk dalam kereta...kereta pon dah penuh...jom kita pergi bandar untuk dating....wahhh...best....along jadi driver terhormat....tq along..hehe...mula2 dla gtaw yang pda dah tunggu kat depan KLUANG MALL...oke kami pon menuju ke sana...dla suh kitorang turun dulu sebab dia nak teman along pegi bank...dalam beberapa minit kemudian....kami sume berkumpul di tempat yang dijanjikan...best sangat dapat jalan2 dengan diorang walaupon  kitorang xbeli barang...tapi macam biasalah...si kembar ni pantang nampak kedai yang ada baju...mesti diorang nak masuk tengok2...hahahha...kami dah biasa dengan perangai mereka ni...apa yang penting kami sume enjoy dengan sume ni.....kan sahabat2 ku.....

Kami pusing satu bangunan KM 2...hahaha menipu je....dah pusing sume tempat...xtaw nak servey kedai ape lagi..kami pon kluar dari KM dan menuju ke KLUANG PARADE plak...apelagi....jalan la 1 tempat tu...cuci mata je...xbeli pon..heheh....last kedai yang kitorang pergi ialah supermarket....saje masuk situ..kitorang ni kalau jalan xsah kalau xmasuk ke sana...mata ni mesti nak mencari makanan ringan ke...ape2 jela...pda kate...dla macam nak cari barang dapur..hehehehe....macam2 diorang ni....kitorang ni bila dah berjalan bersama kitorang dah xingat orang lain...yang kitorang tau...kat bandar tu cume wujud kami je...hahahaha...selfish....ni la geng sengal2 kalau korang nak tau..heheh...

Hemm dah puas keliling supermarket tu....sume barang yang kami nak dah dapat...jom la kluar lak....pusing2 dulu kat area situ...dah penat dan dah haus....apelagi....otak pon pikir la nak pegi cari makan dan minum....ha kat mana tu?????....tempat biasa kami lepakkan perut kami ialah di GEMINI......tapi masalahnya bila kami nak masuk....kenapa kedai xada???mana kedai tu...ops!!..salah2...bukan xd kedai...tapi kedai tu mana wei???hahahaha....ni la masalahnya bila dah selalu sangat pegi bandar...hahahah...ayat perli tu....kedai tu dah penuh dengan gulungan barang....dah bankrap ke mereka atau dah pindah kat tempat lain....

Alaaaa....punca pencarian makanan kami dah tertutup...mana nak pegi ni....aku dah haus ni....hehehe....sebelom tu diorang beli top up..masing2 sibuk nak beli....haha...last pilihan....jom la pegi atas bustand...kat situ pon oke gak...sume terdedah sangat la...dah haus dan dah lapa...bedal jela..asalkan makanan tu halal....nak makan pon kena pusing2 dulu atas bustand tu..yela ada gak yang cerewet sebab xnak tempat ramai orang..termasuklah aku..hehehehe....malu la bila ramai orang..nanti nak makan ke minum macam ada orang tengok je...hehehe...pelik2 jela....tapi tula kami..hehee...

At the end......kitorang terpaksa la duduk je kat meja paling depan sekali sebab mungkin susah sikit nak terpandang muke orangkan..hahahaa...sengalnya......oke...dla n pda oder mee goreng...si kembar lak oder nasi goreng kampung....oder dua je..dan makan kongsi2....dan aku plak...oder minum je sebab aku xrasa lapar lagi...aku ni lebih pentingkan air dalam badan...hahaha..ada satu hal yang buat kami ketawa....mula2 dla ngan pha oder air teh laici dan teh ais....pastu diorang nampak customer kat meja lain makan ABC....diorang pegi tukar oder tu....dah sampai meja...pikir balik..."kita nak makan mee ngan nasi...tapi oder ABC....bole habis ke??hahaha.....padan muke...hahaha...then bole plak cakap...kalau xhabis daya ada..hahahaah sabo jela budak2 ni....apepon...aku enjoy ngan korang...ni jela cara kite eratkan hubungan kita berenam...aku sayang korang.....

Lamanya makcik ni buat air...hehe...dah haus ni....aku dah xsaba ni...apelagi aku pon minum dulu air tin perisa  timun...aku suke air pelik2 tapi sedap bagi aku...diorang kata xsedap...hahahha....dah habis setin aku minum baru sampai air yang kami oder tu....lega...minum lagi..hahahaha....kuat minum air...hehehe....diorang pon makan dengan cara berkongsi tu....makan punya la lama..orang lain dah bangun kitorang masih menempel je kat meja tu...hahah...dah kenyang bukan nak bangun terus...borak2 dulu...beg dla terjatuh...ops!!...heeheheh...kantoi sudah...hehehe....buat2 xnampak je...haha...

Kitorang panggil "waiter" suh kira sume ni...dah kira sume nak bayar tapi pha belanja...yahoo...bestnye....dia belanja kitorang laa.....hehehe...terima kasih pha.....then kami pon berangkat kaki dari kedai tu...membawa jajan yang berbeg2....hahaha....and now....masa yang kami tunggu2...lepas makan mesti nak posing2..hahaha..jom cari port baik punya....nak tau kat mana,....hahaha....kat taman sungai mengkibol yang dah xd rupa taman dah...hehehe...ada 1 chair kat situ...apelagi lepak ar....mula la bergamabar sakan...dah xherankan dah orang sekeliling...kan kami kate...bile kami ada,,,kami dah xpikir dah orang lain...hehehe...buat macam taman sendiri...penat bergambar...kamera kecik..tai sume nak masuk frame....hahahah...ada yang senget la...kepala xd tapi badan ada...hahahaha...lawak sangat bagi kami...apepon kami hepy......

Puas dah bergambar...tiba masa tok bluetooth ke hp masing2...hahhaa....sume mengong...hehe...tengah lepak2...macam2 orang kami jumpa...uncle bawa basikal la....basilkal pelik la...ah1..macam2 dunia ni kan..yang xbole blah tu..jajan kami...kami biarkan je atas jalan...hhahaha..orang yang lalu situ tengok je dengan pelik...hehehe....ni la kawan2 sengal aku...hahaha....dah siap bluetooth kitorang tunggu along amek....sebelom balik...kami bersalaman sebelom berpisah....lepas ni susah lagi nak jumpa...xpe...ada jodoh ada la....kan sayang2 ku.....:-)....oke2...dah nak balik ni...sebelom tu...jom aku bagi korang tengok gambar2 yang aku dan mereka snap masa kat bandar semalam...ni gambarnya dan selamat menonton....I love u all....miss u so much....
























Tiada ulasan:

Catat Ulasan