Rabu, 10 Ogos 2011

~AKU BARU TERSEDAR DARI ANGAN2 MAHU DIKENALI RAMAI..~

                                            .....ASSALAMUALAIKUM......

....Hemmmmm...hai mai(diriku sendiri)..hahaha...menyapa diri sendiri jela sebab xdok member kat blog aku ni...heheeh...sekarang aku nak bicara sikit tentang ape yang aku rase...huhu...baru sebentar tadi aku melawat blog HAMI ASRAFF...aku baca entri pasal "I FOLLOW U,U FOLLOW I BALIK OK".....hahahahaha...baru je baca tajuk..tapi aku dah terasa macam kena panah petir laa...heheheh...

...hemm nak tau kenapa..???..tajuk yang dia tulis tu tentang blogger..entri dia tu menceritakan tentang blogger zaman sekarang yang giler glamor n mahu cepat dikenali.....{aku terasa..sebab aku pon macam 2 kot}kikikikih....betol jugak ape yang abg mi tulis kt blog dia..untuk ape kite punyai blog jika kita hanya mahukan kepopularitian...heheheeh..ayat xboleh jalan daa...

Lama aku bace tentang entri yang dia tulis 2...bole laa.dah 2 kali aku ulang2 entri tu..haha..habis je baca...aku termenung jap...fikir balik tentang sume 2..pk punya pk...akhirnya aku sedar dari kesilapan yang mungkin kecil dimata orang...tapi dimata aku..ia kesilapan yang besar....MALUNYA AKUUUU....huhhu..cedih...:-(..

...ada 1 ayat yang dia tulis...mungkin xberapa nak sama dengan ape yang aku taip balik ni..sorry ye abg mi lau salah ayat..eheheeh...dia cakap.."kite buat blog ni..bukan untuk cari glamor...tapi blog ni khas untuk kita sendiri..bukan untuk tarik member masuk and sign in kat blog kita..bukan nak tunjuk macam2...betol x ape yang dia ckp??..aku setuju sangat sebab dia bagi kesedaran pada aku..hemm...puase2 ni cepat plak aku sedar kesalahan...hehehe..aip!!bulan lain pon aku cepat sedar la..kikiki...

Lagi 1..abg mi ckp...kalau kita nak orang jadi member kat blog kita...biar mereke semua ikhlas..dan bukan kena paksa dengan kita..hehe...betol3!![versi upin upin]...paling penting bile kita berblogging ni...kita kena la pandai berkreatif..kena bijak menyusun kate..masukkan la entri yang berguna untuk semua..letakkan kate2 hikmah..dan kita sendiri perlu ikhlas dan jujur dalam penulisan entri kita sendiri...setuju x??..:-)..

hemm....ku ucapkan syukur padaMU...kerana kebesaranmu...aku sedar kesilapan ku...ALHAMDULILLAH...lepas ni aku xnak dah "usha2" orang supaya jenguk blog aku lagi...aku sedar..aku malu dengan tindak tanduk aku sendiri...huhuhu...DENGAN AZAM BARU....aku akan menulis blog ini dengan penuh kesabaran..keikhlsan dan ketertiban...tiada lagi kate2 gopoh dan terburu2...eh??bukan ke dua "word" tu sama maksud???hehehe..ah..pape jela...yang penting hepy kat blog sendiri..hehehe...

...OK laa...setakat ini sja dulu entri aku untuk petang ini...ada masa..aku pasti akan update blog kesayanganku ini...pada kak noliku(NOOR KHAIRIAH) dan abg mi(HAMI ASRAFF)...terima kasih kuucapkan pada kak noli kerana dah banyak jawab soalan2 ku..dan pada abg mi..thanks a lot bcoz abg mi dah bagi kesedaran pada saya...

SAMPAI JUMPA LAGI PADA ENTRI AKAN DATANG....Pohonlah sebanyak mana permintaanmu hanya pada yang maha ESA...kerana hanya dia lah yang mampu memberikan ape sahaja yang kamu pinta...WASSALAM....:-)...

1 ulasan:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.biz

    BalasPadam